Přejít na obsah

Fotka

Gramatika

- - - - -

  • Pokud chcete vložit odpověď, přihlašte se
2 odpovědí na toto téma

#1
jago

jago

    Nováček

  • Uživatelé
  • 1 příspěvků(y)
  • MístoChomutov
Dobrý den,
jsem rád, že mohu být členem tohoto fóra a těším se na nové poznatky, v sat technice jsem začátečník. Co mě však zaujalo hned na první pohled už při čtení oznamovacího emailu i některých řádků přímo na fóru, je několik gramatických patvarů. Administrátor nebo majitel fóra, který tyto texty vytváří, bude jistě odborník na satelitní techniku a mnozí mu budou vděčni za fundované informace z tohoto oboru, (já samozřejmě též), ale měl by mít k ruce někoho, kdo mu před zveřejněním provede korekci textu. Přece jen jde o kvalitní web a tomu by měla, podle mého názoru, odpovídat i forma.
Pro začátek doporučuji opravit nejčastější chybu v textu: místo "by jste", "aby jsme", má správně být "byste", "abychom". Též u "na brzskou shledanou" je to "s" navíc.
Je mi jasné, že jednotliví uživatelé fóra nemusí na správnou češtinu dbát, oficiální text by však asi měl být bez chyb. V každém případě ale nechci být za hnidopicha, o tom zda budou stránky korektně česky nebo jinak si samozřejmě rozhodne majitel a my ostatní se s tím nějak vyrovnáme. :-)
Přeju všem dobré fórum a dobrý den.

#2
Maik

Maik

    Administrátor

  • Administrátoří
  • 14 příspěvků(y)
  • MístoOstrava